fbpx
 

Kategoria: Reklama

  • Wyświetlenia: Google vs Facebook

    Promując swój kontent na Facebook czy Google, staramy się dotrzeć do maksymalnego grona odbiorców. Nasze promowane strony na Facebook, bardzo często nie osiągają nawet 10% aktywności względem odbiorców, którzy ją wyświetlili.  Tymczasem promowanie w Google zapewnia co najmniej 15% zainteresowanie. W tym artykule pokrótce chciałbym pokazać dlaczego tak się dzieje. Użytkownicy nie chcą reklam Zdecydowana […]

    CZYTAJ DALEJ
  • Inwestowanie w domeny

    Na pewno jednym z ciekawych aczkolwiek niezbyt dochodowych pomysłów na biznes jest inwestowanie w nazwy domen. Istnieje wiele zależności i oczywistości, które wpływają na wartość domeny. Chciałbym pokrótce przybliżyć standardowy model inwestycji w domeny oraz jego wykorzystanie np. w prowadzeniu lokalnego biznesu. Inwestowanie od początku Wszystko zaczyna się od analizy rynku wtórnego jak również przyglądaniu […]

    CZYTAJ DALEJ
  • Alternatywne sieci społecznościowe

    Wszyscy doskonale znamy takie sieci społecznościowe jak Facebook, Instagram, Twitter czy Google+. Niektórzy do tego kwartetu dokładają jeszcze Linkedin oraz Pinterest… Ale czy to wszystko? Na pewno nie! Jak wiadomo, każda platforma różni się od siebie i można wręcz powiedzieć, że po pierwsze mają określone specjalizacje oraz po drugie, świetnie się uzupełniają. Dziś jednak nie […]

    CZYTAJ DALEJ
  • Reklama w windzie

    Prowadząc lokalny biznes z pewnością powinniśmy zainteresować się dość ciekawym sposobem reklamy jakim jest osadzenie jej w windzie. Przygotowując reklamy dla swoich klientów między innymi pod takie wykorzystanie chciałbym przedstawić Wam jak wygląda i ile kosztuje reklama w windzie w Polsce. Winda to miejsce, w którym często będąc sam na sam z czterema klaustrofobicznymi ścianami […]

    CZYTAJ DALEJ
  • Kara za przesyłanie informacji na email

    Jedną z archaicznych już metod pozyskiwania klientów jest e-mailing. Metoda ta często jest źle wykorzystywana przez co nie spełnia swojej roli. Firmy wysyłają maile z ofertą czy newsletterem do swoich klientów, ale nierzadko też korzystają z usług agencji reklamowych lub na własną rękę decydują się na kampanie mailową puszczoną w eter. Podstawowym błędem w takich […]

    CZYTAJ DALEJ